Smart Baj Animals health alongside humans
Search

بازی های آموزشی سرگرم کننده برای سگ

Mohammad Shekari by Mohammad Shekari

بازی های آموزشی سرگرم کننده برای سگ

وقتی صحبت از اموزش سگ شما به میان می آید اهداف زیادی وجود دارد ، اما فراتر از جنبه های مهارت آشکار و ایجاد رابطه برای آموزش، مزیت دیگر این است که سگ شما را به چالش می کشد و در نهایت او را باهوش تر می کند و چه کسی می گوید که نمی تواند سرگرم کننده باشد؟

فراتر از آموزش اولیه اطاعت ، بازی‌های سرگرم‌کننده زیادی برای سگ‌ها و اسباب‌بازی‌های تعاملی سگ نیز وجود دارد که علاوه بر سرگرمی، برای هر دوی شما، محرک شناختی نیز خواهد بود!

 برای آشنایی با چندین بازی و فعالیت هایی که به نفع سگ شما هستند، ادامه مطلب را بخوانید.

 به سگ خود بیاموزید که تماس چشمی برقرار کند

سگ تماس چشمی را حفظ می کند

به سگ خود بیاموزید که با شما تماس چشمی برقرار کندخوراکی را روی پیشانی یا کنار چشم خود نگه دارید و از سگ خود بخواهید به شما نگاه کندبه تدریج غذا را محو کنید تا از یک علامت دستی و یک فرمان شفاهی استفاده کنید تا از سگتان بخواهید به شما نگاه کنداین رفتار اساسی نه تنها به شما کمک می کند که توجه سگ خود را در زمانی که حواسش پرت می شود جلب کنید، بلکه تماس چشمی باعث ترشح اکسی توسین هم در شما و هم در سگتان می شود.اکسی توسین هورمون دلبستگی بین والدین و کودک است.دانشمندان به این "آغوش چشم" می گویند.

روال پیاده روی سگ خود را تغییر دهید

https://www.akc.org/wp-content/uploads/2018/04/husky-walking-with-family.jpg

اگر واقعاً می‌خواهید مطمئن شوید که توجه بی‌نظیر سگتان را به خود جلب می‌کنید، هر چند وقت یک‌بار باید روال خود را تغییر دهیدیک راه آسان برای انجام این کار تغییر مسیری است که معمولاً هنگام پیاده روی سگ خود طی می کنیدشما می توانید با رفتن در جهتی دیگر یا حرکت به سمت چپ زمانی که به طور معمول به سمت راست می روید، شروع کنید، اما همچنین می توانید جایی کاملا جدید را امتحان کنید تا او را بیشتر به چالش بکشید.

قرار دادن سگ خود در معرض مناظر، بوها و صداهای جدید آنها را به یک جهان دیگر پرتاب می کند، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که آنها به شما توجه دارند و از شما پیروی می کنندقبل از قرار دادن سگ خود در محیط پیاده روی جدید مطمئن شوید که برای هر دوی شما بی خطر است.

بازی سرد و گرم

بیگل توجه می کند

بازی "سرد و گرم" از ارتباط کلامی و لحن صوتی برای کمک به سگ شما برای یافتن یک خوراکی یا اسباب بازی پنهان استفاده می کندوقتی سگ شما نگاه نمی کند، یک خوراکی را پنهان کنیداگر سگ شما از غذای پنهان دور شد، از لحن آرام برای سردتر استفاده کنیداز لحن هیجان‌انگیزتری برای «تندتر» استفاده کنید زیرا سگ شما به غذای پنهان نزدیک‌تر می‌شوداین بازی مهارت شنیداری را افزایش می دهدهمچنین به ایجاد "زبان" ویژه ای که شما و سگتان به اشتراک می گذارید کمک می کند.

اسنافل غذا

https://www.akc.org/wp-content/uploads/2021/09/71LyWCASXgL._AC_SL1000_.jpg

به دنبال راهی برای درگیر کردن سگ خود هستید؟ تشک snuffle یک آیتم عالی برای سگ های کنجکاو استاین تشک کار بینی بزرگ و تعاملی ساعت ها تحریک ذهنی و سرگرمی را برای توله سگ شما فراهم می کند.

به سگ خود بیاموزید که یک مشکل را حل کند
رفتار روی یک رشته

به سگتان اجازه دهید بفهمد که چگونه یک نخ را بکشد تا از آن لذت ببردیک روبان یا طناب کوچک را به یک خوراکی ببندید و آن را زیر یک سکوی کوچک یا تکه مبلمان، به اندازه کافی عقب، پنهان کنید تا نتوانند با دهان یا پنجه خود به غذا برسندسگ خود را تشویق کنید که تحقیق کند و ببیند چقدر طول می کشد تا نخ را بکشد تا غذا را پس بگیردمهارت های استدلال برای رشد توله سگ ها و سگ های مسن تر به طور یکسان ضروری استحل موفقیت آمیز مشکل نیز یک تقویت کننده بزرگ اعتماد به نفس است.

DIY بازی تعاملی درمان برای سگ ها

کاسه تودرتو از بازی های خوراکی

از کاسه های پلاستیکی ذخیره سازی استفاده کنید که داخل یکدیگر گیر می کنند، چه کاسه های هم اندازه و چه از کاسه های بزرگ به کوچکتریک خوراکی را در ظرف پایینی قرار دهید، سپس ظرف دوم را روی آن قرار دهیدلایه بندی خوراکی ها و ظروف را ادامه دهیدیک خوراکی را در ظرف باز و بالایی قرار دهید تا سگتان شروع به کار کندحتما این کار را زیر نظر انجام دهید تا سگ شما سعی نکند ظروف پلاستیکی را بخوردمی‌توانید با اضافه کردن ظروف بیشتر، این کار را دشوارتر کنید.

غذای سگ را در یک بطری پلاستیکی قرار دهید
رفتار در یک بازی بطری

برای این بازی، از بطری های پلاستیکی نوشابه، یک میله فلزی و یک پایه چوبی برای ایجاد خوراکی در بطری استفاده کنیدسه بطری نوشابه را در میله فلزی قرار دهید و در پایه چوبی محکم کنیدخوراکی ها را در دو تا از بطری ها قرار دهید و سعی کنید سگ خود را برای گرفتن خوراکی ها از بطری ها تماشا کنید

اسباب بازی های پازلی سرگرم کننده و شیک

شکاری بیرونی یک سگ پازل سنجاب را پنهان می کند

مشابه بازی‌های بالا، انواع اسباب‌بازی‌های پازلی در دسترس هستند که اگر برای سگ شما انگیزه غذایی داشته باشند، به‌ویژه برای سگ شما نیروبخش خواهند بودالبته هدف این است که آنها از مغز خود برای کسب پاداش استفاده کننداین اسباب‌بازی‌های تعاملی حافظه سگ شما را بهبود می‌بخشد و همچنین به او یاد می‌دهد که برای مدتی روی یک کار خاص تمرکز کند.

DIY دوره چابکی سگ

https://www.akc.org/wp-content/uploads/2016/06/GettyImages-174896398-1024x683.jpg

این نه تنها از نظر ذهنی برای سگ شما تحریک کننده است، بلکه از نظر جسمی نیز می تواند به حیوان مناسب شما کمک کند! شما می توانید به راحتی از وسایل خانگی معمولی یک مسیر با مانع ایجاد کنید یا یک مجموعه چابکی سگ با قیمت مناسب را به صورت آنلاین خریداری کنید. صندلی های ناهارخوری خود را بچینید و از سگ خود بخواهید از میان آنها عبور کند، یا مانع هایی را بچینید تا آنها را از روی آن بپرد. سگ شما برای گذراندن دوره از نشانه های شما پیروی می کند، اما آنقدر سرگرم خواهد شد که حتی متوجه نمی شوند که شما به او آموزش می دهید!

اگر متوجه می‌شوید که سگ شما واقعاً با این کار عالی است، می‌توانید او را درگیر چابکی کنید.

 

با سگ خود پنهان و جست و جو(قایم باشک) بازی کنید

https://www.akc.org/wp-content/uploads/2016/06/GettyImages-508352197-1024x683.jpg

این فقط یک بازی بچه گانه نیست

 این یک بازی سرگرم کننده برای بازی با سگ شما است با اینکه شما بهترین پاداش هستید از سگ خود بخواهید بنشیند و بماند ، در حالی که وقت خود را برای یافتن مکان مناسب برای مخفی شدن صرف می کنیدوقتی آماده شدید، از سگ خود بخواهید که بیاید و شما را پیدا کنداز آنجایی که حس بویایی سگ ها بسیار باورنکردنی است، لازم نیست خیلی طول بکشد تا آنها شما را پیدا کنندبه محض اینکه شما را کشف کردند به آنها پاداش دهید با گذشت زمان، می توانید نقاط چالش برانگیز تری را برای مخفی شدن انتخاب کنید، بنابراین آنها مجبورند بیشتر سخت کار کنند تا بفهمند کجا هستید.

ترفندهای جدید را به سگ خود بیاموزید

https://www.akc.org/wp-content/uploads/2016/06/AdobeStock_64071670-1024x683.jpeg

آموزش یک ترفند جدید به سگتان (چه جوان باشد و چه پیر) همیشه ساده ترین کار نیست، اما قطعا برای هر دوی شما مفید استاین چیزی است که ممکن است مجبور شوید به مرور زمان روی آن کار کنید، اما مهارت های توجه و اطاعت را توسعه می دهدیکی از سرگرم کننده ترین­ها برای شروع، Under the Bridge  استبه سادگی روی زمین بنشینید و زانوهای خود را کمی خم کنید و از یک خوراکی با ارزش یا اسباب بازی مورد علاقه سگ خود استفاده کنید تا آنها را وسوسه کنید تا زیر "پلی" که پاهای شما ساخته اند حرکت کنندمطمئن شوید که به محض انجام وظیفه از آنها تمجید زیادی می کنید!

ورزش ذهنی به همان اندازه که ورزش بدنی برای یک سگ خوب مهم است ،اهمیت دارداین بازی ها و بازی های دیگر نه تنها ذهن سگ شما را تقویت می کند، بلکه پیوند شما را با سگ خود تقویت می کند.

شما با اسمارت بج می توانید حیوان خانگی مناسب با شرایط زندگی خود را پیدا کنید.

فقط کافی است بر روی اینجا کلیک کنید.


Insert Comment


simple search

Please Login into Site

Home


Comments List


Loading...