اسمارت بج سلامت حیوانات با انسان ها
Search

چرا بهتر است از پناهگاه ها برای سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی استفاده کنیم؟

Mostafa Ostovari توسط Mostafa Ostovari

چرا بهتر است از پناهگاه ها برای سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی استفاده کنیم؟

ر سال تعداد بسیار زیادی حیوان خانگی وارد پناهگاه های حیوانات در سراسر کشور می شوند و برای کنترل و نگهداری حیوانات مراکز پناهگاه ی مجبور به حذف تعدادی از حیوانات می شوند تا بتوانند حیوانات جدید را پذیرش کنند و با بحران فعلی پناهگاه ، تعداد آنها در حال افزایش است. اما شما می توانید کمک کنید !کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید.

پذیرش به این معنی است که شما یک زندگی را نجات می دهید!

اغلب، پناهگاه‌ها به دلیل محدودیت‌های اتاق، حیوانات را معدوم می‌کنند، اما اگر افراد بیشتری حیوانات خانگی را به‌جای خرید آن‌ها قبول کنند، تعداد حیوانات خانگی معدوم شده به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

وقتی شما حیوانی را از پناهگاه به سرپرستی قبول می کنید، نه تنها همدم جدید و دوست داشتنی خود را نجات می‌دهید، بلکه فضا را برای حیوانات دیگری که شدیداً به آن نیاز دارند، ایجاد می‌کنید و یک اثر دومینوی خوبی ایجاد می‌کنید.

2018 Escambia-18

این راهی برای مبارزه با کارخانه های توله سگ است

"کارخانه های توله سگ" شما باید بدانید که آنها دارای امکانات پرورش به صورت کارخانه ای هستند که اغلب سود را بر رفاه حیوانات ترجیح می دهند. حیوانات در این کارخانه‌ها که در شرایط بد و بدون مراقبت پزشکی نگهداری می‌شوند، به شدت رنج می‌برند. توله سگ های این کارخانه ها اغلب مریض یا آسیب دیده اند و مادران زمانی که دیگر "سودآور" نیستند دور انداخته می شوند.

این کارخانه ها به حیوانات به عنوان یک کالا نگاه کرده و در تلاش هستند بیشترین سود را از فروش حیوانات برده و این موضوع با کم کردن هزینه های نگهداری شروع شده و با افزایش تولید ادامه پیدا می کند.

وقتی یک خانواده سگی را از فروشگاه حیوانات خانگی خریداری می کند، تقریباً مطمئناً سگ متعلق به کارخانه ی توله سگ است. وقتی حیوان خانگی را به جای خرید به سرپرستی می‌گیرید، به یک عمل افتضاح نه می‌گویید و پول را از جیب آن‌ها دور می‌کنید.

Foxy the Dog with Head Down 1_©Greater Good Charities_PXP

پذیرش مقرون به صرفه تر است

خرید حیوان خانگی ارزان نیست. قیمت ها از 1میلیون تومان تا 10میلیون تومان یا بیشتر متغیر است! این هزینه صرفا برای خرید حیوان هزینه می شود و شامل هزینه های عقیم سازی، اولین واکسیناسیون و مواردی از این قبیل نمی شود. هزینه های فرزندخواندگی به ندرت به 1.5 میلیون تومان رسیده  و این هزینه اغلب شامل همه آن امکانات پس از سرپرستی می باشد. یک معامله ان هم زمانی که فکر می کنید یک همراه برای مدت طولانی را به خانه می آورید!

AdobeStock_169302408

آموزش می تواند آسان تر باشد

حیوانات پناهگاه ها اکثرا به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از حیوانات پناهگاه به عنوان ولگرد وارد می شوند و بسیاری از آنها به دلیل مشکلات و ناتوانی افراد سرپرست مانند نقل مکان یا طلاق به آنجا می روند، نه به این دلیل که حیوان حیوان خانگی خوبی نبوده. بسیاری از آنها قبلاً در خانه آموزش دیده‌اند و به زندگی با خانواده عادت کرده‌اند، بنابراین آموزش طبیعی‌تر است و ان ها با اموزش ها و فرمان ها خو گرفته اند.برای پیدا کردن حیوان مناسب خانگی خود می توانید از اسمارت بج کمک بگیرید. !

Liberty Humane-7 2018

 

شما یک سیستم پشتیبانی دریافت می کنید

وقتی سگی را از فروشگاه حیوانات خانگی می گیرید، معامله معمولاً پس از خروج از در به پایان می رسد و پشتیبانی وجود ندارد. بسیاری از فروشگاه های حیوانات خانگی منابع یا دانش لازم برای ارائه هرگونه پشتیبانی را در صورت داشتن سوال یا مشکل با حیوان خانگی جدید را ندارند.

با این حال، پناهگاه‌ها و گروه‌های نجات معمولاً سابقه‌ای در مورد این حیوان دارند و داوطلبان با شخصیت و علاقه‌ها به مشکلات حیوانات اشنا بوده و با راه حل ها حیوان آشنا می‌شوند. این به تسهیل و اسان شدن انتقال سرپرستی کمک می‌کند، و اغلب پناهگاه‌ها خوشحال می‌شوند در دوره مقدماتی و اوایل مدت سرپرستی حیوان خانگی به شما کمک کنند، زیرا اهمیت می‌دهند که حیوان به خانه‌ای شاد برود و از اصلی ترین دغدغه های ان هاخوشحال بودن حیوان و صاحب حیوان است.

IMG_3333

 

اکنون که در مورد حیوانات خانگی در پناهگاه ها و اهمیت و ویژگی های سرپرستی حیوان خانگی از این مراکز بیشتر می دانید، به اسمارت بج سر زده و با استفاده از دانش های روز و بر پایه اطلاعات علمی و تجربی دامپزشکی حیوان مناسب خانگی خود را پیدا کنید! نه تنها برای شما و دوست پشمالوی جدیدتان راه حلی عالی است، بلکه پذیرش آن به پناهگاه ها برای ارایه خدمات به جامعه  و پذیرش حیوانات جدید کمک می‌کند.


ثبت نظر


simple search

برای دسترسی به این بخش باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

صفحه اصلی


لیست نظرات


درحال دریافت اطلاعات...