اسمارت بج سلامت حیوانات با انسان ها
Search

انتخاب اسم حیوان

Mostafa Ostovari توسط Mostafa Ostovari

انتخاب اسم حیوان

انتخاب اسم حیوان

 

در میان بسیاری از کارهای هیجان انگیزی که برای آماده شدن برای ورود حیوان خانگی مناسب خود باید انجام دهید، یکی از سرگرم کننده ترین و خاص ترین کارها انتخاب نام برای حیوان خانگی شما خواهد بود!

درست مانند انسان ها، نام حیوان خانگی نیز بخشی جدایی ناپذیر از هویت آنهاستاسم یکی از مهمترین کلماتی است که آنها مشروط به یادگیری و پاسخ دادن به آن خواهند شدحیوان خانگی معمولاً درست قبل از دستور می آید، به این معنی که امیدواریم ارتباط مثبتی با آن داشته باشند، به خصوص در طول آموزشدر حالی که تعداد زیادی نام حیوان خانگی عالی برای انتخاب وجود دارد، نکاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب نام مناسب برای حیوان خانگی خود در نظر داشته باشیداغلب اوقات، یک نام از پیش انتخاب شده برای حیوان یا شخصیت آن مناسب نیستدر حالت ایده آل، شما نامی را می خواهید که برای مدت طولانی از ان استفاده کنید و از آن راضی باشید و از آن خسته نشویددر اینجا اسمارت بج چند نکته را به شما اموزش می دهد که به شما کمک می کند نام مناسبی برای حیوان مناسب خانگی خود انتخاب کنید:

اسمارت بج به شما کمک می کند که مناسب ترین حیوان خانگی با شرایط زندگی خود را پیدا کنید ، فقط کافی است بر روی اینجا کلیک کنید.

نامی را انتخاب نکنید که بخواهید نام فرزندان آینده خود را انتخاب کنیداین می تواند شرم آور و گیج کننده باشد که بپذیرید که حیوان خانگی و فرزند شما نام یکسانی دارند.

آن را کوتاه و ساده انتخاب کنیدخیلی اوقات، صاحبان حیوانات خانگی  اسم های سه بخشی را انتخاب می کنند که برای کسانی که خارج از هسته خانواده هستند گیج کننده است به عنوان مثال آقای اسنافل لونگ نوس می تواند باغبان یک فرد خارجی باشد!

نامی را انتخاب کنید که بلندتر از یک هجا باشدشنیدن و تشخیص نام دو هجایی برای حیوان راحت تر است.

نام‌های بلند حیوان خانگی برای چاپ شدن بر روی وسایل و قلاده مشکلات زیادی دارد و به خوبی اجرا نمی شود، بنابراین از اسم حیوان زیر 10 حرف استفاده کنید.

مطمئن شوید که نام با کلمه دیگری اشتباه گرفته نمی شوداگرچه نام، Spot، یک نام سنتی سگ است، اما می‌توان آن را با کلمه «Stop» به معنی ایست،ایستادن اشتباه گرفت. به عنوان مثال اسم جو می‌تواند شبیه کلمه «برو» باشد.

مطمئن شوید که نام مناسب سگ است و به جثه و ظاهر سگ همخوانی دارداسمی مثل «نازی» را به پیتبول یا «بهادر» را به پودل ندهید.

از نام‌هایی که هم برای انسان‌ها و هم برای حیوان ها تحقیرکننده هستند خودداری کنید. حیوانات هم احساساتی دارنداگر نام آن توهین نژادی، توهین آمیز جنسی یا وقاحت باشد، همسایگان شما از تماس و ارتباط با حیوان شما استقبال نخواهند کرد.

اگر شما بدون توجه به شرایط زندگی خود و نیازهای حیوانات خانگی اقدام به سرپرستی گرفتن کنید به سلامت روحی و جسمی خود و حیوان خانگی خود اسیب می زنید. اسمارت بج به شما کمک می کند که مناسب ترین حیوان خانگی با شرایط زندگی خود را پیدا کنید. برای پیدا کردن حیوان مناسب خانگی خود کافی است بر روی اینجا کلیک کنید.

خلاقانه فکر کنیدچیزهای زیادی می توانند الهام بخش یک نام خوب برای حیوان خانگی شما باشند به عنوان مثال فیلم ها، شخصیت های تلویزیونی یا شخصیت های کارتونیاستفاده از کلمات صفت را به عنوان نام حیوان در نظر بگیرید: هری، آبی، بلکی، خوش شانس، شاد، پاپی، شگی و فازی.

نامی را در نظر بگیرید که برای شما معنی داشته باشد، شاید یادآور یکی از موارد مورد علاقه شما باشد: پپسی، چیپس، دکتر فلفل، سیگرام یا ریگلی.

قبل از تصمیم گیری در مورد نام، کمی وقت بگذارید تا حیوان خود را بشناسیدنامی را انتخاب کنید که با رشد حیوان ، همراه با ان رشد کند.

از نام‌ها یا کلمات "مد" چشم پوشی کنیدهنگامی که این مد بودن اسم به پایان می رسد، اسم حیوان خانگی شما قدیمی شده است و اگر سعی کنید آن را تغییر دهید ممکن است برای حیوان گیج کننده باشد. برخی از نام های مد روز عالی هستند، و اگر واقعا آنها را دوست دارید، آن را انتخاب کنیدبا این حال، دیگران ممکن است فقط یک مد گذرا باشندبه این فکر کنید که بعداً چه احساسی خواهید داشت که حیوان خانگی خود را با این نام صدا کنید و بر اساس آن انتخاب کنیدهنگامی که یک حیوان خانگی بالغ به طور کامل با نام خود آشنا شد، تغییر آن می تواند بسیار سخت باشد

در نظر بگیرید که دیگران چگونه به نام انتخابی حیوان شما واکنش نشان خواهند داد . بازدیدکنندگان خانه شما ممکن است از سگی به نام قاتل یا قصاب چشم پوشی و دوری کنند، مهم نیست که حیوان چقدر آرام است یا جثه ان چقدر است .این اسم به ان ها القا می کند که از حیوان شما دور بمانند.

مطمئن شوید که نام را دوست دارید .هنگامی که نام دوست پشمالو خود را انتخاب می کنید، مهم است که اسمی را انتخاب کنید که شما هم دوست دارید! بله، گربه یا سگ باید نام خود را دوست داشته باشد، اما همچنین بسیار مهم است که نامی را انتخاب کنید که دوست دارید بگویید . به نام یا کلمه ای فکر کنید که ارتباط مثبتی با آن دارید و نامی که از زبان خارج می شود.

مراقب نام سگ های بیش از حد استفاده شده باشید.بسیاری از صاحبان سگ همین ایده عالی را دارند که اسم سگشان را چیزی دوست داشتنی و دوست داشتنی بگذارند، اما شباهت های زیاد می تواند باعث سردرگمی شوداگرچه مهم است که به سگ خود یک نام قابل تشخیص بدهید.

اگربعد از مرور نکته های بالا هنوز در انتخاب اسم حیوان خود مشکل دارید و واقعاً گیج شده‌اید و نمی‌توانید نام خوبی به ذهنتان خطور کند ز این نکته استفاده کنید:

سعی کنید آن را بر اساس نژاد، ویژگی‌های شخصیتی یا حتی ظاهر آن‌ها قرار دهیدبرای مثال، می‌توانید یک سگ دالماسی را «لکه‌دار» خطاب کنید، یا نام سگ کوتاه‌قدی مانند داچ‌شوند را «کوچولو» بگذاریدگربه‌هایی که خز‌های صاف دارند را می‌توان «ابریشمی» یا گربه‌های راه راه را «زبرا» نامید.


ثبت نظر


simple search

برای دسترسی به این بخش باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

صفحه اصلی


لیست نظرات


درحال دریافت اطلاعات...