اسمارت بج سلامت حیوانات با انسان ها
Search

چه بازی هایی برای گربه ها مناسب است؟

Mostafa Ostovari توسط Mostafa Ostovari

چه بازی هایی برای گربه ها مناسب است؟

 

چه بازی هایی برای گربه ها مناسب است؟

https://www.webbox.co.uk/wp-content/uploads/2021/08/shutterstock_613963637.jpg

 

بازی برای حیوانات خانگی راه ی مناسب جهت ارتباط و اموزش می باشد که می تواند سلامت روحی و جسمی حیوان خانگی را حفظ کرده و ارتقا ببخشد. آیا می خواهید زمان با کیفیت بیشتری را با گربه خود بگذرانید و ذهن او را فعال و تیز نگه دارید؟

 اسمارت بج در این مقاله به 10 بازی مناسب برای گربه ها می پردازد.

گربه ها معمولاً مقدار زیادی از روز را می خوابند، بنابراین مهم است که دوست گربه خود را تا زمانی که می توانید فعال نگه داریداولین قدم برای تضمین یک زندگی شاد و سالم برای گربه شما این است که مغز آنها را از نظر ذهنی تحریک کنیددر اینجا چند بازی سرگرم کننده و تعاملی برای ایجاد پیوند و سرگرم نگه داشتن دوست پشمالوی خود آورده شده است.

انتخاب یک حیوان خانگی مناسب می تواند ذهن شما را نیز فعال نگه داشته و در سلامتی جسمی و روحی شما نقش ایفا کند.برای پیدا کردن حیوان خانگی مناسب خود با اسستفاده از اطلاعات علمی و تجربی تیم خبره ی دامپزشکی اسمارت بج با به کارگیری تکنولوژی و هوش مصنوعی کافی است که بر روی اینجا کلیک کنید.

رفتن و آوردن 

شاید تعجب کنید که متوجه شوید بسیاری از گربه‌ها عاشق بازی کردن یا تعقیب توپی هستند که پرتاب می‌کنیداین باعث تحریک بخشی از مغز آنها می شود که برای شکار طعمه استفاده می کنندابتدا توجه گربه ی خود را با صدا زدن نام او و نشان دادن توپ یا اسباب‌بازی که می‌دانید دوستش دارد، جلب کنیدشی انتخاب شده را پرتاب کنید و گربه خود را ببینید که در تلاش برای گرفتن و برگرداندن آن استبا آنها ارتباط بگیرید و همیشه مطمئن شوید که برای رفتار آنها جایزه داریدآنها ممکن است در نهایت یاد بگیرند که پس از مدتی تمرین، توپ را به شما برگردانند.

بازی غذا

فیدرهای پازلی روشی عالی برای استفاده در گربه شما هستند زیرا آنها تمایل به شکار و کار برای غذای خود دارندغذا به طور طبیعی انگیزه دهنده است، بنابراین کل فرآیند دریافت غذا از طریق یک پازل برای دوست پشمالوی شما مفید استبا یک پازل ساده پر از غذا شروع کنید تا گربه ناامید نشود و بتوانید به آرامی به سراغ پازل های سخت تر بروید. 

کت نیپ

از کت نیپ می توان برای تشویق گربه شما به رفتار مثبت استفاده کرد و گاهی اوقات سطح اضطراب آنها را کاهش داداگر گربه شما کمی بیشتر به ورزش نیاز دارد، کمی کت نیپ به اسباب‌بازی‌های مورد علاقه‌اش اضافه کنید تا بازی را برای ان ها جذاب‌تر و لذت بخش تر کنیداکثر گربه ها با کت نیپ واکنش نشان می دهندهر چند وقت یکبار از کت نیپ استفاده کنید تا زمان بازی هیجان انگیزتر شود، اما در مصرف ان زیاده روی نکنید.

تعقیب طعمه

استفاده از یک اسباب بازی روی یک نخ و شبیه سازی حرکات طعمه به گربه شما یک بازی سرگرم کننده و تعاملی با پنجه گربه خود می دهداین باعث ایجاد پیوند بین شما و گربه ملوستان می شود، در حالی که سلامت گربه شما را با تمام پریدن ها و جهش هایی که برای گرفتن اسباب بازی خود انجام می دهند، بهبود می بخشداین زمان بازی مطمئنا گربه شما را خسته می کند

قایم باشک  

یک بازی مانند مخفی کاری راه مفیدی برای ایجاد پیوند با گربه استشما می توانید پشت یک کاناپه، میز، یا تخت پنهان شوید و این یک بازی فوق العاده برای بازی در داخل خانه است. هدف در اینجا این است که گربه شما را تعقیب کند، گویی طعمه آنها هستیدبرخی از گربه‌ها حتی از قسمت مخفی شدن لذت می‌برند و در حالی که شما به دنبال آنها می‌گردید خود را در جایی پنهان می‌کنند. این یک راه خوب برای ارتباط بازی‌ها با هیجان و تحریک ذهنی است.

بازی های تبلت 

بازی های رایگان زیادی برای سرگرم کردن گربه در تلفن یا تبلت شما وجود داردگربه شما در تلاش برای شکار طعمه دیجیتالی خود با انواع ماهی های متحرک، موش ها و سایر گرافیک های وسوسه انگیز مانند لیزر سرگرم می شوداین روش بازی ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در یک مقاله دیگر به ان ها می پردازیم.

پینگ پونگ

شما و گربه‌تان می‌توانید با یک توپ پینگ پنگ ساده لذت زیادی ببریدبه سادگی توپ را به دیوار یا زمین بیندازید و ببینید که آیا گربه شما می تواند آن را بگیرد یا خیر. انقباضات و پیچش های آنها باعث می شود در حالی که سعی می کنند به سمت توپ رفته و توپ را بگیرند،انرژی زیادی را مصرف کند.

به آنها یک ترفند یاد دهید 

آموزش گربه یک راه عالی برای ارتباط با گربه است زیرا بسیاری از گربه ها اگر به درستی و با صبر و پاداش اموزش ببینند، آموزش را دوست دارندبا یک دستور ساده «نشین» شروع کنیدبا یک خوراکی در یک دست، اجازه دهید حیوان خانگی مناسب شما بو را متوجه شودسپس، شیرینی را در یک مشت ببندید و دست خود را به سمت سینه خود حرکت دهید در حالی که دستور "نشستن" را می دهیداین کار را تکرار کنید تا زمانی که گربه شما دستور شما را اجرا کند، به آنها پاداش دهید تا اموزش ها در ذهن او تثبیت شوند. 

اسباب بازی های کوهنوردی 

گربه‌ها از بالا رفتن لذت می‌برند و یک وسیله یا جسم برای چنگ زدن در حالی که دارای ارتفاع مناسبی است ،برای این کار عالی استاین نوع طراحی با فراهم کردن مکان‌های مخفی و قفسه‌ای بلند برای تماشای محیط به گربه شما احساس امنیت می‌دهدبرای جالب‌تر کردن کوهنوردی آن‌ها، می‌توانید خوراکی‌ها را روی طبقات اسباب‌بازی‌های کوهنوردی‌شان پنهان کنید و ببینید که چقدر سریع می‌توانند پاداش‌هایشان را استشمام کنند

 

انتخاب یک حیوان مناسب خانگی همان مقدار که انتخاب شریک زندگی مهم است دارای اهمیت است و اگر شما یک حیوان مناسب با شرایط زندگی خود را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کنید می توانید لذت زیادی در کنار ان را تجربه کنید .ما در اسمارت بج با توجه به اطلاعات علمی و تجربی دامپزشکی و با بهره گیری از علوم روز دنیا و ابزار هوش مصنوعی در نظر داریم که حیوان مناسب خانگی نسبت به شرایط زندگی شما را معرفی کنیم و برای استفاده از اسمارت بج کافی است که بر روی اینجا کلیک کنید.

اسباب بازی میله ماهیگیری 

این اسباب بازی ها برای گربه های فعال خوب هستند و مطمئناً زمان بازی سرگرم کننده ای را برای آنها به ارمغان می آوردابتدا اسباب بازی چوب ماهیگیری را جلوی آنها آویزان کنید تا توجه آنها را جلب کنیددوست پشمالوی شما باید با عجله به دنبال آن، به گوشه ها و پشت مبلمان بپرد، و حتی برای گرفتن آن در هوا بپرد، در حالی که شما به سرعت آن را دور از دسترس گربه خود حرکت می دهید.

گربه‌ها عاشق انواع بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها هستند، بنابراین چرخاندن آن‌ها باعث می‌شود هرگز خسته نشونددادن مواد مغذی مورد نیاز گربه برای تولید انرژی کافی برای بازی مهم است .

 


ثبت نظر


simple search

برای دسترسی به این بخش باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

صفحه اصلی


لیست نظرات


درحال دریافت اطلاعات...